سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مأوای من و خدا و دیگر هیـــــــــــــــــــچ...


ساعت 7:11 عصر شنبه 87/6/16

 

سحری

 

خدا من هم سحرمیخوام

من هم میخوام صدات کنم

 

شبا مناجــــات بخـــــونم

اذن  شهـــــــادت بگیـــــرم

 

سر بکنـــم به آسمــــون

بگــم خــــدا با من بمــــون

 

بـه! که چه احوالــی داره

دل کـــــه مناجـــــاتـی داره

 

خدای خـــوب و مهربــون

منـو ز درگهــــــت نـــرون

 

یه عاشـــق دلـــداده که،

دیـــــــوونــه شـــــــهادتـــه

 

دلش میخوادهرچی داره

فدای راهـــــــــت بکنــــــه

 

تمـــــام امّیــــدش تویــی

کـــــه نا امیـــــدش نکنــی

 

      بهش یه روزی بگی که:

بیـــــا  که وقتــش رسیـده

 

بگی بهش : عزیــــز بیا،

بنـــده ی منتــــظر بیـــــا،

 

وقـــت پریــدن رسیـــده

اسمت به امضــام رسیـده

 

خوش اومدی بنده ی من

شهیــــــد پاینـــده ی مـن

 

 

اوج 

 

بر گرفته از دل  

 

 


¤ نویسنده: کبوتر نور

نوشته های دیگران ( )